7ZŠ Kolín - Články

08/10     Škola plná radosti

Přípravné odpoledne pro předškoláky a jejich rodiče s písničkami, modelováním, kresbou a pohybem bude od 14.října vždy ve čtvrtek od 15,30 do 16,30 hodin v přízemí 1.pavilónu. Přijďte se podívat, vyzkoušet si, co už umíte.

06/10     Kinderiáda

Žáci 1. stupně naší školy se zúčastnili regionálního kola Kinderiády, které se konalo 5.10. 2010 v Čáslavi. V konkurenci 32 škol obsadili krásné 2.místo a tím si vybojovali postup do celostátního finále v Praze na Strahově na konci školního roku. Školu reprezentovali tito žáci: Radníková Barbora 2.B, Seifertová Lucie 2.A, Vítek Zdeněk 2.A , Holubová Kateřina 3.B, Merta Tomáš 3.B, Šimák Jan 3.B, Suchá Nikola 4.B, Kraus Jiří 4.B, Pecinová Barbora 5.B, Cais David 5.C. …

02/10     Vítězství v atletickém čtyřboji

Ve středu 29.9.2010 za nepříliš příznivého počasí proběhlo okresní kolo základních škol v atletickém čtyřboji chlapců a dívek 8.-9. tříd. Naše družstva uspěla na výbornou a vybojovala si postup na krajské kolo do Mladé Boleslavi (7. října 2010). Za velmi pěkné výkony chválíme všechny závodníky. Zvláštní pochvalu zaslouží tým žáků z 9.A a 9.C, který pomohl při organizaci a zajistil hladký průběh celých závodů. Vítězné družstvo chlapců: Seifert David, Zoubek Tomáš,…

18/09     Evropské atletické hry dětí

V pondělí 13.9. odpoledne odjela výprava 23 dětí naší školy na 5. ročník Evropských atletických her dětí do 15 let do moravské metropole Olomouc. Po ubytování na vysokoškolských kolejích si stačily prohlédnout historické centrum města a navštívit i „Mekáč“. Druhý den ráno po slavnostním zahájení se pustily do bojů o co nejlepší umístění. Her se zúčastnilo 800 dětí z 10 evropských zemí a tak postup do finále byl velkým úspěchem. Celé zápolení…

12/09     Bezpečně v dopravě

Na dopravním hřišti jsme se učili hlavně poslouchat dopravní značky. Značky musí poslouchat všichni: chodci, cyklisté i ostatní řidiči. Když pojedete na kole a uvidíte dopravní značku, tak si vzpomeňte, co nám povídá. Nikola Keltnerová - Jezdili jsme na kolech, motokárách a koloběžkách. Když je na semaforu červená, musíme stát. Patrik Beneš, Kryštof Bučánek - Když svítí žlutá po zelené, tak musíš stát. Když se rozsvítí žlutá po červené, tak se máš připravit a můžeš jet. Kryštof Hasnedl, Jan…

12/09     Výuka angličtiny s rodilým mluvčím

Ve spolupráci se společností  "wattsenglish " začala tento týden na naší škole v 1. - 6.ročníku výuka anglického jazyka s rodilou mluvčí. Děti se na nový způsob výuky velmi těšily a příjemná vyučující jejich očekávání naplnila. Věříme, že tento způsob výuky zkvalitní výsledky vzdělávání našich žáků a usnadní jim při aktivním přístupu úspěšné zvládnutí tohoto jazyka.

10/09     Pomáháme africkým dětem - beseda

Beseda o dětech z Keni byla velmi poutavá. Uvědomil jsem si, že ne všechny děti si mohou číst knížky, mít mámu a tátu, kamarády a paní učitelku. Pro nás je škola někdy otravná, nechce se nám do ní. Pro ně je škola radost a vzácnost. Těší se na kamarády, paní učitelku a hlavně se těší na učení. Proto jsem rád, že jsem na takové besedě mohl být. Děkuji. Marek Dne 6.9. k nám přijeli kluci z Afriky. Nejdříve nám pustili video Jak se žije v Africe. Pak se nám…

30/08     Nabídka školních klubů pro školní rok 2010/2011

Vážení rodiče, ve školním roce 2010-11 nabízíme vašim dětem na naší škole bohatou zájmovou činnost. Uvedené kroužky a kluby začnou pracovat v týdnu od 13. 9. 2010 a skončí k 17. 6. 2011. Platba za každý kroužek v jednom pololetí činí 250,- Kč. Děti se přihlašují co nejdříve u vedoucích svých kroužků tak , aby měly do první hodiny kroužku zaplaceno. Název kroužku (klubu)              …

30/08     Nabídka zájmové činnosti pro školní rok 2010/2011

Ve školním roce 2010-11 nabízíme  na naší škole bohatou zájmovou činnost. Uvedené kroužky a kluby začnou pracovat v týdnu od 13. 9. 2010 a skončí k 17. 6. 2011. Platba za každý kroužek v jednom pololetí činí 250,- Kč. Děti se přihlašují  co nejdříve  u vedoucích klubů tak, aby měly do první hodiny kroužku zaplaceno. Název klubu, ročník    den, čas    vedoucí Aerobic 1. – 3.      St 14:00 – 14:45   …

25/08     Žáci 6.ročníku

Z organizačních důvodů (snížení počtu žáků, odchod na víceleté gymnázium) dochází k následujícímu rozdělení žáků budoucího 6.ročníku:   6.A tř.učitelka Mgr.Renata Jeřábková Čudová Lenka Dejmková Eliška Dvořáková Eliška Chvapil Michal Johanides Martin Kleiberová Natálie Kruliš Lukáš Kukal Václav Leitnerová Marie Liška Ondřej Mach Jan Malinová Zuzana …