7ZŠ Kolín - Články

03/07     Příměstský tábor školní družiny - den třetí

Třetí den – vlakem do Velkého Oseka a pěšky podél Labe do Kolína. Cesta vlakem uběhla velmi rychle. A potom jsme měli celý den na cestu zpět :-). Z Velkého Oseka jsme se vydali k Labi. U přívozu v Osečku jsme si udělali „piknik“ a po dobrém obědě jsme pokračovali podél Labe lesem až do Klavar. Zde jsme měli možnost podívat se na jez. Od pana jezného jsme se dověděli mnoho zajímavého o funkci jezu a o plavební komoře. Měli jsme štěstí, že v době naší návštěvy projížděla po…

03/07     Rozdělení žáků budoucího 1.ročníku do tříd

Od 1.září 2014 budou žáci pracovat v těchto třídách: 1.A - třídní učitelka Mgr. Lenka Ryšánková - Bendák Lukáš, Brož Daniel, Čubr Karel, Girga Daniel, Hrouda Rudolf, Kondrát Adam, Korbelář Adam, Kučera Ondřej, Molnár Josef, Sojka Adam, Svíček Filip, Jančeková Aneta, Janečková Veronika, Masopustová Tereza, Matušková Sára, Reifová Diana, Sokolová Klaudie, Vacková Nela, Vojnová Natalie, Žampachová Emma 1.B - třídní učitelka Mgr. Vlasta Horová - Beneš Petr, Havránek Jakub, Hnida Jaroslav, Hovorka…

02/07     Příměstský tábor školní družiny - den druhý

Druhý den jsme jeli autobusem do Horních Chvatlin. Navštívili jsme zde Zahradní železnici. Po příchodu na železnici nás přivítali majitelé. Řekli nám pravidla chování a bezpečnosti, zasvětili nás do železničářské terminologie a potom přišla nejzábavnější část druhého dne – vyjížďka mašinkou. Všichni naskládaní jeden za druhým, usměvaví a spokojení. Ve čtveřicích jsme si také vyzkoušeli ručně pohánět drezínu. Daný úsek nám byl stopován a nejrychlejší čtveřice dostala malou odměnu. Po…

01/07     Příměstský tábor školní družiny - den první

Ráno jsme se sešli v 8:00 hodin před školou. Po krátkém přivítání a několika hrách v herně ŠD jsme odjeli autobusem do rodinného centra Jazz v Radovesnicích I. Zde nás čekal tvořivý den. Pro letošní rok bylo naším cílem vyzdobit si látkovou tašku podle vlastní fantazie. Zabralo nám to celé dopoledne a výsledek byl úžasný. Po obědě jsme odpočívali při četbě pohádky. Odpoledne jsme trávili na přilehlé zahradě skákáním v pytli, hodem míčkem na plechovky a chůzí na chůdách. Ani letos nechybělo…

01/07     Poslední zvonění

„Zas jeden příběh končí a zbývá jen pár chvil. Čas vzal si, co mu patří a před náma je cíl." (Loučení – Jiří Koběrský) Po úvodním slovu pana ředitele a vtipných proslovech zástupců obou devítek se textem této písně rozloučili s naší školou žáci IX.A a IX.B. Přejeme šťastné vykročení do nového života.  Zlata Jiránková

29/06     Nevydaná vysvědčení

můžou žáci nebo jejich zákonní zástupci vyzvednout v kanceláři školy v pracovních dnech do pátku 11.července 2014 v době od 8 do 14 hodin.

21/06     Návštěva muzea ČSLA

Týden před koncem školního roku jsme si jedno dopoledne zpříjemnili návštěvou muzea ČSLA v Sendražicích. Tuto exkurzi nám umožnil pan Pavel Vladyka a další dva jeho kolegové, kterým bychom tímto rádi moc poděkovali za velmi příjemné dopoledne. Díky jim se mohly děti dovědět něco o historii naši armády, vyslechnout velmi zajímavé povídání o tomto tématu a také si nakonec vyzkoušet všechny vystavené modely, ať už zbraně nebo vysílačky a polní telefony. Ani přehlídka uniforem letce nechyběla…

09/06     Kolínské sportovní dny - naše vítězství

Sportovcům naší školy se podařilo obhájit vítězství v soutěži, které se účastnilo 1 850 závodníků z 20 škol. Naši žáci získali 16 zlatých, 20 stříbrných a 14 bronzových medailí. V konečném výsledku získali v 11 sportech 142 bodů, s náskokem 16,5 bodu před 2. školou v pořadí. Blahopřejeme a děkujeme za nádhernou reprezentaci školy. Video ze slavnostního zakončení můžete shlédnout na http://www.sportovnidnykolin.cz/. Zde najdete i podrobné výsledky celé soutěže.

28/05     Štafetový pohár 2014

Ve čtvrtek  22.5. se v Pardubicích konal 1. ročník ,,Štafetového poháru" pro žáky 1. stupně. Naši školu reprezentovali tito žáci: Slezáková Veronika, Sýkorová Sabina, Suchá Natálie,Šlágrová Sára, Keltnerová Nikola, Seifertová Lucie, Pavlíková Eliška, Radníková Barbora,Pernica Vojtěch, Machurka Adam, Žiško Adam, Nováček Ondřej, Exner Michal, Pošík Lukáš, Šnajdr Ladislav. Děti běžely  3 smíšené štafety. 1.štafeta    1. – 3.ročník  …

23/05     Příměstský tábor - pondělí 30. 6. – čtvrtek 3. 7. 2014

První červencový týden pořádá naše školní družina PŘÍMĚSTSKÝ TÁBOR. Pokud máte chuť trochu cestovat a zažít mnoho nového, přidejte se k nám. Budeme cestovat vlakem, autobusem a pěšky, budeme tvořit a budeme si hrát. Navštívíme Radovesnice I, Horní Chvatliny a projdeme se podél Labe.  Tábor bude každý den od 8:00 do 16:00 hodin. Cena: 1.000,- Kč (jízdné, vstupné, 2x oběd, odměny ….). Splatnost do 10. 6. 2014 Pokud máte zájem, můžete se hlásit u paní vychovatelky D.…