7ZŠ Kolín - Články

17/05     Soutěž dopravních hlídek

Ve čtvrtek 17. 5 2018 se žáci 4. a 5. ročníku zúčastnili okresního kola dopravní soutěže. Družstvo ve složení K. Křička, V. Slavík, M. Pošíková a M. Bulíčková i přes nepřízeň počasí velmi úspěšně reprezentovalo naši školu. 3.místo z 8 zúčastněných družstev v kategorii je zcela určitě úspěchem. V jednotlivcích se na 1. místě v kategorii mladších chlapců umístil Kryštof Křička. Dalším pěkným výsledkem je 5. místo Vojty Slavíka. Všem zúčastněným žákům děkuji za vynaložené úsilí a za…

16/05     Škola v přírodě III. B - den třetí a čtvrtý

Ahoj do Kolína, ani dnes po snídani nechyběla chvilka učení a před obědem hry na hřišti před chatou. Po obědě jsme vyrazili na 13 km dlouhou vycházku. Navštívili jsme Studenov, Ručičky a Dvoračky. Počasí nám dnes velmi přálo. Bylo sice oblačno, ale pláštěnku jsme nepotřebovali. Po večeři nás paní Řezníčková proškolila v první pomoci, a když se setmělo, čekala nás stezka odvahy. Všichni jsme v pořádku a uvidíme, co nás čeká zítra :).      III. B a spol. :) Také poslední…

16/05     Výlet I. B

Posíláme pozdrav všem doma z dalšího dne naší školy v přírodě. Déšť se nám zatím vyhýbá a tak jsme vyrazili na výlet do Pece pod Sněžkou. Zpět do chalupy nás dovezl horský vláček. Čekal nás výborný oběd! Frankfurtská polévka a jahodové knedlíky – vše rychle zmizelo z talířů. Odpoledne nás čeká opět trochu učení a večer karneval. Svátek Anetek oslavíme se zmrlinovým pohárem! Čtvrtek 17.5. Tak jsme se dnes dočkali deště. Prší nám již od rána a tak jsme se dopoledne věnovali…

15/05     Pozdrav od III. A z Dolní Malé Úpy

Ráno jsme netrpělivě vyhlíželi autobus, který nás odveze na naši první školu v přírodě. Dočkali jsme se, autobus přijel a my jsme naložili všechny své věci. V 9 hodin jsme s velkým nadšením zamávali rodičům a vyrazili na cestu. Cesta uběhla rychle. Po bleskovém ubytování jsme započali Putování Malou Úpou za krkonošskými pohádkami Marie Kubátové. Každá pohádka má své místo a svůj reliéf. Pokud se nám podaří najít všechny pohádky, získáme tajemný Krakonošův groš. Po vydatné večeři jsme…

15/05     Pozdrav od I. B

Pozdrav ze školy v přírodě zasílají stateční prvňáci. Dnešní den jsme prožívali v samém smíchu, udělali si vycházku ke Kolínské boudě, děvčata si stavěla nedakeko chaty domečky pro skřítky, kluci objevili místo na zbudování bunkru. Večer jsme si pochutnali na řízku a snědli část zásob buchet od maminek. Večer přišel na besedu horský záchranář, který nám vyprávěl, jak zachraňují zraněné turisty. Na dobrou noc jsme si přečetli z knížky Krkonošké pohádky.  Po probuzení nás ráno vítalo…

14/05     Pozdrav od III. B z Rokytnice nad Jizerou

Ahoj všem do Kolína, posíláme slunečný pozdrav z prvního dne školy v přírodě. Cesta uběhla rychle. Prohlídka Bozkovských jeskyní se nám moc líbila a po příjezdu a ubytování jsme šli na krátkou procházku. V lese jsme stavěli domečky a užívali jsme si sluníčka a čerstvého vzduchu. Posíláme několik fotek. Jsou ve fotogalerii. Druhý pozdrav Dnes nás čekal opět pěkný den. Ráno trochu učení, před obědem turnaj ve vybíjené a po obědě vycházka na vyhlídku Stráž. Sluníčko přálo, jen na zpáteční cestě…

11/05     Školní klub informuje

V týdnu od 14. do 18. května 2018 z provozních důvodů nepracují školní kluby těchto vedoucích: Mgr. Vlasta Horová (flétničky), Mgr. Radek Holovský (kopaná), Mgr. Hana Pospíšilová (gymnastika), Mgr. Markéta Pešlová (gymnastika).

11/05     Okresní finále Mc Donalds´Cup

V okresním kole fotbalové soutěže Mc Donalds´Cup si naši žáci 4. a 5. ročníku vedli velmi dobře. Získali 1. místo v soutěži a zajistili si tak postup na krajské finále, které se koná 15.5.2018 v Neratovicích. Mladší žáci 1. – 3. ročníku vybojovali krásné 3. místo. Děkujeme se výbornou reprezentaci školy a přejeme další, nejen sportovní, úspěchy.

10/05     Další informace ze školy v přírodě třídy V. A

Všechny zdravíme z našeho putování po krásném údolí CHKO Blaník. Včera (ve středu) nás opět provázelo celý den krásné slunečné počasí, kterého jsme využili v terénu. Nejprve jsme splnili náročnější test s pracovním listem, který se vztahoval k vědomostem minulého dne, z přírodovědy a vlastivědy. Dopoledne jsme změřili své síly v atletickém mini čtyřboji a vyzkoušeli si přesnost v hodu na plechovky. Nejvíce se nám dařilo v hodu granátem a slalomovém běhu. Po obědě a poledním klidu hurá do plavek…

09/05     Zprávičky ze školy v přírodě V. A

Zatímco jste si vy ostatní užívali prodlouženého víkendu, naše třída v pondělí vyrazila na svou vytouženou školu v přírodě – prozkoumat kraj Blanických rytířů.  V pondělí jsme se zabydleli a vydali se na první procházku. Po večeři jsme si zahráli několik her, splnili první vědomostní test a po večeři si každý z nás nakreslil svůj erb. Pak jsme se připravili na den „D“. V úterý nás totiž čekal náročný výšlap na horu Malý Blaník a Velký…